Ahlan Wa Sahlan, Selamat Datang, Salam Sejahtera

BORDER LACE

BORDER LACE
FOR SALE!!!

Monday, April 11, 2011

Bengkel Pearl Embroidery (Design Bracelet)

Baru-baru ni saya telah belajar satu lagi design terbaru yang sedang hangat di pasaran hehehe.  Terima kasih pada My Sifu En. Sheik dari Serisulamanmanik yang telah menghasilkan design2 yang sangat menarik iaitu Versi Gelang ke Baju.. Kepada yang berminat nak belajar tu.. boleh laa ke Serisulamanmanik untuk keterangan lanjut.  Saya tak buat Bengkel yer..

Harga untuk tempahan design Bracelet ni bermula dari RM50 keatas untuk bahagian tangan sahaja.
Disini ada beberapa foto untuk tatapan anda.

10 Design yang telah saya pelajari pada 9/4/2011 (Sabtu) di Shah Alam.



Yang bawah ni pula jahitan yang telah siap saya hasilkan pada baju anak saudara yang berkenan dengan design versi Gelang terus ke baju ini.




Yang bawah ni pula gambar pada hari Bengkel di adakan pada 9 April, 2011 (gambar ni di ambil dari My Sifu, En Sheik atas keizinan beliau coz kamera saya tercicir lak..)




4 comments:

Lin said...

fuyoooo...excellence babe..keep on moving... may Allah bless u dear,ameen

nur said...

nak blaja bleh?dah try banyak kali...tapi tak berjaya.... :(

SHANOR said...

Maaf nur.. akak tak buat kelas.. tapi kalau nak belajar design ni bleh terus ke blog Seri Sulaman Manik.. ada kat link "MY SIFU" belah kanan tu.. :)

maya said...

masih aktif lagi ke bengkel buat gelang nie? area shah alam ade? bole minta no hp? caused sy berminat utk mempelajari ilmu manik..tapi masih tiada guru untuk mengajar..setakat guru di pakcik google je...xbest.. nk guru dari yg pro yg bole berkongsi idea..pape bole email di maizatulamalina93@gmail.com.. moga pn tidak keberatan utk membantu..terima kasih..salam ramadhan..

Unique Door Gift.. Click Here!!!